Marknadsföringstrender i Asien och vad vi i Norden kan lära oss: Event på Wehypes kontor tillsammans med NCSF!

Innehållsförteckning

Fredagen den 3 december arrangerade Nordic-China Startup Forum NCSF tillsammans med Wehype ett Asia Business-möte i Uppsala. Evenemanget handlade om ”Marknadsföringstrender i Asien och vad Norden kan lära sig”. Jonathan Kullman, VD för NBH, var inbjuden som en av huvudtalarna och talade om: Vad kan varumärken lära sig av Kina?

Det var en glad och inspirerande kväll på Wehype-kontoret! Bra mingel och bra människor!

richard hårdänge headshot photo

Om författaren
Richard Hårdänge har mer än 10 års erfarenhet av internationell försäljning och digital affärsutveckling. Han talar flytande kinesiska och har 5 års erfarenhet av att bo i Kina. Han hjälper europeiska varumärken att engagera sin kinesiska målgrupp genom tvärkulturell strategi och digital marknadsföring. Läs mer på engelska >

Marknadsföringstrender i Asien och vad vi i Norden kan lära oss: Event på Wehypes kontor tillsammans med NCSF!
Innehållsförteckning
Anmäl dig till vårt nyhetsbrev
Andra artiklar som du kanske gillar