Dataspårning i Kina
Att skapa nya följare, kunder, visningar och likes – NBH håller ditt innehåll levande och konkurrenskraftigt.
Vi är transparenta med din dataspårning så att vi tillsammans kan ligga steget före och optimera din synlighet.
PRESTANDA I REALTID
Vi hjälper dig att förstå dina kinesiska kunder. Data är något vi samlar in i realtid. Vi anser att data bara är värdefulla om vi använder dem.
Vi är datadrivna och tycker att det är viktigt att ge dig full insikt i vad som händer på en föränderlig marknad, med dina konkurrenter och med ditt varumärke.
DATADRIVEN INSIKT
Vi förser dig med rapporter som visar dina följares demografi, sociala push – och övergripande prestanda för sociala plattformar. Alla presenteras på engelska och ger dig som varumärkesägare en överblick och förståelse för hur ditt varumärke presterar digitalt i Kina.
DIGITALT UTFÖRANDE
Baserat på dessa data hjälper vi dig att justera din digitala strategi, innehållsplan och genomföra sociala kampanjer. Allt för att nå dina affärsmål på Kinas digitala marknad. Vi hjälper dig att lyckas och nå nya mål!
VIKTIGA UPPFÖLJNINGSMÅTT
Kinesiska slutanvändares beteende på sociala medier och webbplatser
Profildata för din följarbas på kinesiska sociala medier
Besökstrafik till din webbplats
Mediavärde skapat genom mediainvesteringar
Låt NBH hjälpa dig att spåra dina data på…
Sociala medier
Klicka för att bläddra till sektion
.CN
CN:s webbplats
Klicka för att bläddra till sektion
PR-resultat
Klicka för att bläddra till sektion
SEO/SEM
Klicka för att bläddra till sektion
KINESISKA SOCIALA MEDIER – INTRYCK OCH ENGAGEMANG
Vi utvärderar hur populärt ditt varumärke är genom att beräkna antalet följare. Vi visar dig intrycket och engagemanget för varje social push på Kinas sociala medieplattformar som WeChat, Weibo, Little RED Book, Douyin och Bilibili.
Gå till vår fullständiga sida om sociala medier och ta reda på vilka plattformar vi arbetar med och hur de kan främja din verksamhet i Kina!
KPI:er
- Följare
- Intryck
- Uppdrag
- … och mer
Utnyttja den fulla potentialen hos din kinesiska webbplats
Vi ger dig fullständig insikt med data om hur din kinesiska webbplats presterar när det gäller totala och unika besökare. Genom att analysera din prestanda kan vi ge dig förbättringar för att bättre vägleda besökarna till, och genom, din webbplats.
NBH kan se till att din webbplats är skräddarsydd och optimerad för just din kund!
KPI:er
- Besökare
- Ledningar
- Uppdrag
- Klick
- … och mer
Följ upp din marknadsföring i Kina
Boka ett möte med en av våra säljare. Tillsammans diskuterar vi dina specifika behov och lär oss mer om hur vi kan hjälpa dig att spåra data på din kinesiska webbplats.
Boka ett möte
KINESISK SÖKMOTOR
NBH hjälper ditt varumärke att optimera SEO på Baidu, den främsta sökmotorn i Kina. Genom att använda Baidu SEO kan vi samla in data om hur du kan förbättra din Baidu SEO. Tillsammans ser vi till att du får en topplacering på Baidu SERP (search engine result page).
Baidu SEM kan, precis som Google SEM, generera fler visningar, klick och direkta leads. Vi tar reda på CTR och CPC för de olika sökorden, och hur många leads som har genererats med hjälp av annonser.
NBH har god erfarenhet av att arbeta med olika branscher och framför allt har vi kunskap om Kinas digitala landskap. Med hjälp av dataspårning ser vi till att du optimerar användningen av Baidu för att på bästa sätt nå din kinesiska marknad.
KPI:er
- Mediernas värde
- Klick
- CTR (klickfrekvens)
- CPC (kostnad per klick)
- Ledningar
- … och mer
Följ upp din marknadsföring i Kina
Boka ett möte med en av våra säljare. Tillsammans diskuterar vi dina specifika behov och lär oss mer om hur vi kan hjälpa dig att spåra data på sökmotorer.
Boka ett möte
BRANSCHMEDIA (PR) I KINA
Det som är bra med PR-artiklar i Kina är att när du får dem publicerade på relevanta medier i din bransch kommer de att vara permanent innehåll. Det innebär en motsats till mediaköp som bara ger dig exponering under den tid du betalar för det.
PR-artiklar hjälper din SEO och ger dig bättre exponering i sökresultaten.
Ännu bättre är att det är möjligt att spåra och följa upp de intryck som har genererats för varje enskild PR-aktivitet som ditt varumärke gör. Detta gör att du kan identifiera vilka medieplattformar som är mest relevanta och korrekta för ditt varumärke att vara närvarande och associeras med. Detta kan också kopplas till framtida affärsmöjligheter och vad din nästa kund får veta om ditt varumärke.
KPI:er
- Intryck
- Klick
- Mediernas värde
- … och mer
Följ upp din marknadsföring i Kina
Boka ett möte med en av våra säljare. Tillsammans diskuterar vi dina specifika behov och lär oss mer om hur vi kan hjälpa dig att spåra data om dina PR-kampanjer.
Boka ett möte
Boka ett möte med en av våra experter!
Lämna dina kontaktuppgifter så skickar vi dig en länk till vår möteskalender!
Boka ett möte