Etablera närvaro i Kina
Med nästan 10 års erfarenhet skapar NBH:s experter på kinesiskt digitalt konsumentbeteende värde genom att positionera ditt varumärke som top-of-mind hos din målgrupp.


TA ÄGANDESKAP AV DITT VARUMÄRKE MED DIGITAL MARKNADSFÖRING I KINA
Vi ser till att ditt varumärke har rätt digital närvaro och använder rätt plattformar på rätt sätt i Kinas digitala landskap. Vi gör det möjligt för ditt företag att nå din målgrupp i de olika faserna av kundresan.
Kinas digitala marknad kan verka knepig, men med över 1 miljard aktiva internetanvändare erbjuder Kinas växande progressiva marknad stora möjligheter.

Låt NBH hjälpa dig att etablera dig digitalt i Kina med...
Strategi
Klicka här
Sociala Medier
Klicka här
.CN
CN Hemsida
Klicka här
WeChat
Miniprogram
Klicka här

STRATEGI FÖR DEN KINESISKA MARKNADEN
Allt börjar med en strategi. Du känner ditt varumärke bäst och vet vilka mål du vill uppnå med din marknadsföring. Vad vi på NBH gör är att hjälpa dig att nå dina mål!
Vi har skapat och genomfört strategier för över 100 företag inom B2C och B2B och hjälpt dem att nå sina mål. För att etablera närvaro och växa i Kinas digitala marknad är en digital strategi grundläggande.
NBH ger dig:
-
-
Konkurrent analys
-
Marknadsundersökningar
-
Marknadsföringsstrategi
-


KINESISK HEMSIDA
NBH har stor erfarenhet av att anpassa företags hemsida till den kinesiska marknaden. Vi har allt som behövs för att skapa och driva en kinesisk webbplats. Från utveckling av hemsida, hostinglösning, skapande av innehåll till dagligt underhåll.
Om du vill att din hemsida ska ha en snabb laddningshastighet och kunna optimera din ranking på Kinas största sökmotor Baidu (Kinas svar på Google) måste din hemsida vara hostad i Kina. För att kunna hosta din hemsida i Kina krävs en kinesisk domän och en ICP-licens.
Precis som i västvärlden är din hemsida en viktig del av ditt varumärke. NBH ser till att din hemsida toppar i sökresultat och att er målgrupp får en god användarupplevelse när de besöker just er site!


WECHAT
MINIPROGRAM
WeChat med över 1,2 miljarder användare är inte bara en "app" utan en "superapp" som alla i Kina använder varje dag, både i sitt yrkesliv och i vardagen.
Genom att lansera WeChat Mini Program har WeChat återigen skapat ett paradigm skifte i mobilanvändandet. WeChat Mini Program kan beskrivas som en app i en app, utan att man som användare behöver ladda ner något till sin hårdvara.

Exempelprojekt för HAAN
Mini Program har utökat möjligheterna både för B2C och B2B. Med över 200 kategorier kan ett Mini Program utveckla allt från e-handel för att integrera ditt globala CRM-system till WeChat eller en portfölj för att visa upp dina produkter och tjänster för kinesiska intressenter och beslutsfattare.
Oavsett vilken bransch du är verksam inom ger WeChat Mini Program oändliga möjligheter att anpassa vad och hur du vill engagera din målgrupp i Kina i olika faser av deras kundresa.
Ligg steget före och låt NBH integrera Mini Program i din närvaro i Kina. Läs mer ingående om WeChat Mini Program här.
Boka ett möte med en av våra experter!
Lämna dina kontaktuppgifter så skickar vi dig en länk till vår möteskalender!
Boka ett möte
