loader image

Etablera närvaro i Kina

Med över 8 års erfarenhet inom digitalt konsumentbeteende i Kina, skapar NBH:s experter värde genom att positionera ditt varumärke utifrån ert budskap och når er riktade målgrupp.

Få KONTRLL ÖVER  DITT VARUMÄRKE MED DIGITAL MARKNADSFÖRING I KINA

WVi ser till att ditt varumärke har rätt digital närvaro., använder rätt plattformar, på rätt sätt, inom Kinas digitala landskap. Vi gör det möjligt för digr företag att nå din målgrupp i de olika faserna av din kundresan.

Kina'Kinas digitala marknad kan vara knepig, men med över 1 miljard aktiva internetanvändare erbjuder Kinas växande progressiva marknad stora möjligheter.

 

Låt NBH hjälpa dig att etablera dig i Kina med...

Strategi

Klicka för att bläddra till avsnittet

Sociala Medier

Klicka för att bläddra till avsnittet

.CN

CN Hemsida

Klicka för att bläddra till avsnittet

WeChat
Miniprogram

Klicka för att bläddra till avsnittet

marknadsföringsstrategi i Kina

STRATEGI FÖR DEN KINESISKA MARKNADEN

Allt börjar med en strategi. Du känner ditt varumärke bäst och vet vilka mål du vill uppnå med dina marknadsföringsinvesteringar. Vad vi på NBH gör är att hjälpa dig att nå dem!

Vi har genomfört strategier för mer än 100 företag, inom B2C och B2B, och hjälpt dem att nå sina mål. För att komma in på Kinas digitala marknad är en digital strategi grundläggande.

NBH ger dig:

    • Konkurrent analys

    • Marknadsundersökningar

    • Marknadsföringsstrategi

marknadsföringsstrategi för Kina

Etablera närvaro i Kina?

Boka ett möte med en säljare för att diskutera dina specifika behov för att etablera din närvaro i Kina!
Boka ett möte

kinesiska webbplatsanvändare

KINESISKA SOCIALA MEDIER

Närvaro på sociala medier är grundläggande för marknadsföring av företag på nätet i Kina. NBH kan det kinesiska sociala medielandskapet, vi skapar närvaro och synlighet på de sociala medieplattformar som är bäst lämpade för ditt varumärke.  

NBH arbetar med de största och mest attraktiva plattformarna för att skapa engagemang och stärka ditt varumärke mot din specifika målgrupp.

Vår expertis omfattar en rad olika plattformar, från den främsta sociala medieplattformen i Kina - WeChat till Little Red Book, Weibo, Bilibili, Douyin/TikTok och Meituan Dianping för att nämna några.

användning av sociala medier i Kina
WeChat-logotyp i färg
TikTok-logotyp
Bilibilis logotyp
Weibos logotyp i färg
Dianpnig logotyp
LittleRedBook logotyp

Etablera närvaro i Kina?

Boka ett möte med en säljare för att diskutera dina specifika behov för att etablera din närvaro i Kina!
Boka ett möte
kinesiska webbplatsanvändare

KINESISK HEMSIDA

NBH har stor erfarenhet av att anpassa företagens webbplatser till den kinesiska marknaden. Vi har allt som behövs för att skapa och driva en kinesisk webbplats. Från utveckling av webbplatsen, hostinglösning, skapande av innehåll till dagligt underhåll.

Om du vill din webbplats ska ha en snabb laddning hastighet och kunna optimera din placering på Kinas största sökmotor Baidu (Kinas svar på Google), måste du ha din webbplats i Kina. För att kunna lägga upp din webbplats i Kina krävs en kinesisk domän och en ICP-licens.

Precis som i västvärlden är din webbplats en viktig del av ditt varumärke.! NBH hjälper dig att optimera sökresultaten för din webbplats på den främsta sökmotorn i Kina, Baidu!

kinesiska webbplatsanvändare

Etablera närvaro i Kina?

Boka ett möte med en säljare för att diskutera dina specifika behov för att etablera din närvaro i Kina!
Boka ett möte

WECHAT
MINIPROGRAM

WeChat med över 1,2 miljarder användare är inte bara en "app" utan en "superapp" som alla i Kina använder varje dag, både i sitt yrkesliv och i vardagen.

Genom att lansera WeChat Mini Program har WeChat återigen genomfört ett paradigmskifte inom mobilanvändning. WeChat Mini Program kan beskrivas som en app inom app-funktionen, som inte kräver att du som användare laddar ner något på din egen hårdvara.

Exempelprojekt för HAAN

Miniprogrammet har utökat möjligheter både för B2C och B2B. Med över 200 kategorier kan miniprogrammen utveckla allt från e-handel för att integrera ditt globala CRM-system till WeChat eller en portfölj för att visa upp dina produkter och tjänster för kinesiska intressenter och beslutsfattare i ett miniprogram.

Oavsett vilken bransch du är verksam inom ger ett WeChat-miniprogram oändliga möjligheter att anpassa vad och hur du vill engagera din målgrupp i Kina i olika faser av deras kundresa.

Håll dig i framkant och låt NBH införliva Mini Program i din närvaro i Kina.

Boka ett samtal med vårt säljteam

Öppnar en kalender för vårt säljteam. Boka när det passar dig!Boka ett möte

Vill du få mer kunskap, och hålla dig uppdaterad med det senaste i digitala Kina?

Dela detta