wechat bakgrundsbild

Nå ut till konsumenter (B2C) i Kina med Little Red Book

Little Red Book, LRB, är Kinas största sociala shoppingplattform och en av de viktigaste plattformarna för B2C-varumärken.

NBH har många goda kundexempel hos LRB. Med vår professionella kunskap inom digital marknadsföring och vårt stora KOL-nätverk (influencer) kan vi hjälpa dig att sticka ut bland dina konkurrenter i Kina!

little red book sociala medier china
LittleRedBooks logotyp

Little Red Book - Den största sociala shoppingplattformen i Kina

Little Red Book (LRB), även känd som Xiaohongshu 小红书 och RED, är Kinas största sociala shoppingplattform. Det är Kinas främsta plattform för att dela med sig av produktrecensioner, skönhetstips, dagliga outfits, livsstilsbilder och e-handel.

LRB är den kinesiska motsvarigheten till Instagram och Pinterest tillsammans och är en av de hetaste sociala medierna i Kina, en viktig plattform för B2C-varumärken.

Little Red Book är helt enkelt ett måste för B2C-varumärken.

little red book sociala medier china

Med ett Little Red Book konto och samarbeten med KOLs kan du skapa engagemang, följare och bygga varumärkeskännedom.

Little Red Book har också en unik möjlighet att ansluta din globala webbplats för direkt onlinehandel.

NBH skapar ditt konto och hanterar ditt dagliga innehåll med allt från bilder, videor och texter.

Få en kickstart och en bredare exponering på LRB med KOL-marknadsföring (influencer marketing). Vi har ett brett nätverk för KOLs och KOCs. På så sätt skapar ditt företag förtroende och ökar ditt varumärkesengagemang i Kina.

Viktiga fakta

  • 300+ miljoner registrerade användare
  • 100+ miljoner aktiva användare varje månad

Vill du veta mer om Lilla röda boken?

Boka ett möte med våra säljare och ta reda på hur vi kan hjälpa dig att lyckas på Little Red Book!
Boka ett möte

Mer läsning

NBH:s guide: B2B-marknadsföringsstrategi för Kina

NBH:s guide: B2B-marknadsföringsstrategi för Kina

För att driva tillväxt på dagens mycket konkurrensutsatta marknad måste du lära dig hur man utvecklar en framgångsrik B2B-marknadsföringsstrategi för Kina. Det handlar om att bygga upp varumärkeskännedom och skapa ökad efterfrågan på era produkter från era målföretag....

Boka ett möte med en av våra experter!

Lämna dina kontaktuppgifter så skickar vi dig en länk till vår möteskalender!
Boka ett möte

Håll dig uppdaterad med det senaste om Kinas digitala marknad