NBH deltar vid Alibaba Groups sommarevenemang i Tyskland!

sep 16, 2022 |
Nyheter

Alibaba är ett av världens största e-handelsföretag och äger e-handelssajter som Tmall och Taobao, med miljontals användare varje dag. Den här veckan, den 13 september, höll Alibaba sitt sommarevenemang i Tyskland för att ge de senaste insikterna om digital marknadsföring och e-handel i Kina.

NBH vill alltid ligga i framkant när det gäller digital marknadsföring i Kina och NBH hade chansen att delta i evenemanget.

Under evenemanget gav Alibaba insikter i:

  • Ny utveckling
  • Alibabas ekosystem
  • Nya trender inom konsumtion och digital marknadsföring
  • … och mycket mer!

Alibaba gav en aktuell inblick och kunskap om nya trender inom live shopping, metaverse och så mycket mer! Teknikbranschen utvecklas verkligen snabbt och kreativiteten och möjligheterna har inga gränser.

Dessutom hade vi chansen att träffa intressanta människor, nätverka och utbyta kunskap om affärer i Kina!

”Tack till Alibaba Group, Tmall Global, och särskilt till Tmall Global BD-teamet! Ett stort tack också till April Zhong som höll ett fantastiskt tal om fördelarna för globala varumärken på Tmall”, säger Max Twisselman, affärsutvecklare på NBH.”

  • LinkedIn
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Facebook
Max Twisselman, affärsutvecklare på NBH, tillsammans med April Zhong, Tmall Global

Redo att nå den kinesiska digitala marknaden?

Boka en kostnadsfri konsultation med NBH:s experter för att bedöma hur ditt företag ska gå vidare på den digitala marknaden i Kina.

DITT TEAM FÖR VARUMÄRKET CHINA

Vi är experter på hur du kan rikta din digitala marknadsföring i Kina.

Share This