NBH huvudtalare på Content Day

feb 14, 2020 |
Nyheter

På Alla hjärtans dag 2020 var NBH:s VD Jonathan Kullman inbjuden som key-note speaker på Content Day i Stockholm. Content Day är ett årligt event som arrangeras av Swedish Content Agencies, en av Sveriges ledande branschorganisationer för byråer som arbetar med content marketing och kommunikation.

Alla de stora svenska innehållsbyråerna representerades av beslutsfattare och totalt deltog 100 personer i evenemanget. Flera varumärken var också närvarande, till exempel H&M där deras Global Head of Agency deltog i en av paneldiskussionerna.

En stor majoritet av företagen i Europa har ännu inte börjat positionera sitt varumärke gentemot kineserna, vare sig det gäller utresande resenärer eller slutkonsumenter i Kina. Det finns en stor potential för internationella varumärken att marknadsföra sig mot detta viktiga segment.

Baserat på detta fokuserade Jonathan Kullmans key-note-tal på att dela insikter från NBH:s expertis och erfarenhet när det gäller digitala trender i Kina och branding av internationella varumärken som riktar sig till en kinesisk publik.

”Det är alltid ett nöje att bli inbjuden att dela NBH:s expertis med varumärken och byråer som har ett intresse av den kinesiska marknaden. Vårt mål är att intressenter och beslutsfattare ska få ökad kunskap och bättre förståelse för det unika kinesiska digitala landskapet; och hur varumärken kan genomföra aktiviteter i de olika stadierna av den digitala kundresan på plattformar som WeChat, Weibo, Dianping och Alipay för att nå sina affärsmål”, säger Jonathan Kullman, NBH Co-founder & CEO.

Redo att nå den kinesiska digitala marknaden?

Boka en kostnadsfri konsultation med NBH:s experter för att bedöma hur ditt företag ska gå vidare på den digitala marknaden i Kina.

DITT TEAM FÖR VARUMÄRKET CHINA

Vi är experter på hur du kan rikta din digitala marknadsföring i Kina.

Share This