Vi är glada över att återigen delta i den nordiska marknadsföringsdagen i Shanghai. Vår COO June Qin deltog i diskussionspanelen tillsammans med andra företag inom området som Orkla, Oatly och Jingdaily som modererade diskussionen.
Sedan lanseringen 2021 har Nordic Marketing Day blivit allt populärare, och vi hoppas att det blir ett årligt evenemang. Mötet samlar yrkesverksamma inom marknadsföring, försäljning, ledning och kommunikation som representerar nordiska företag och organisationer i Kina. Det är en värdefull plattform för att utforska marknadsföringstrender, få insikter, diskutera strategier och upptäcka användbara verktyg. Evenemanget främjar också kontakter inom marknadsföringsbranschen och uppmuntrar till samarbete i världen efter covid.
Över 100 marknadsföringsledare och företagsrepresentanter från nordiska företag i Kina deltog i årets evenemang. Det var ett utmärkt tillfälle att nätverka, dela med sig av kunskap och diskutera den dynamiska kinesiska marknaden.
Här hittar du mer information om arrangörerna bakom!