Insights

Nyårsspecial: NBH tar en närmare ditt på Tiger-kampanjerna

Nyårsspecial: NBH tar en närmare ditt på Tiger-kampanjerna

Varje år inför det kinesiska nyåret är det alltid intressant att se hur varumärken riktar in sig på sina nyårskampanjer. I år har det skett en ökning av nyårshandeln, både när det gäller globala och inhemska säljare. Vi tror att detta inte bara är...

NBH-guiden: Använder du WeChat med full potential?

NBH-guiden: Använder du WeChat med full potential?

NBH har skapat en fullständig WeChat-guide där du kan lära dig allt du behöver veta om WeChat. WeChat med alla dess funktioner är ibland svårt att få grepp om hur det kan användas både ur ett användar- och företagsperspektiv. I denna Insikt har vi sammanfattat...

The NBH Guide: Did you know about the Zhihu 知乎 platform?

The NBH Guide: Did you know about the Zhihu 知乎 platform?

När du tänker på sociala nätverk och digitala plattformar i Kina kanske du tänker på Wechat, Weibo och Douyin (Tiktok). Men kände du till Zhihu? Varumärket kan översättas till "Vet du?" och är den största plattformen för frågor och svar i Kina. Plattformen kan vara...

Dela detta