Etablera närvaro

Den stora brandväggen i Kina har blockerat västerländska plattformar inklusive Google, Facebook, Instagram vilket innebär att Kina har sin egen version av dessa digitala kanaler. På NBH hjälper vi dig att utveckla en lämplig digital strategi skräddarsydd för ditt företag och skapa dina sociala mediekonton inklusive administrativt, juridiskt och designarbete

WeChat

WeChat är en av de viktigaste multifunktionella sociala APPs för kinesiska, och dess dagliga aktiva användare översteg 1 miljard i början av 2019. Det erbjuder varumärken att publicera djupgående artiklar och är en go-to-plattform för varumärken att bedriva enkelvägskommunikation, etablera varumärkespositionering och öka varumärkeslojaliteten.

Weibo

Weibo är en av de största användarrelationerna baserade plattformarna i Kina med 300M + registrerade användare och 460M + månatliga aktiva användare. Det fungerar bra som ett informationsdistributionscenter och erbjuder effektivt informationsutbyte. Varumärken använder ofta Weibo för att släppa officiell varumärkesinformation och interagera med användare.

Weibo

Weibo är en av de största användarrelationerna baserade plattformarna i Kina med 300M + registrerade användare och 460M + månatliga aktiva användare. Det fungerar bra som ett informationsdistributionscenter och erbjuder effektivt informationsutbyte. Varumärken använder ofta Weibo för att släppa officiell varumärkesinformation och interagera med användare.

DianPing

Dianping är en av de ledande e-handelsplattformarna för livsstilstjänster med 420 miljoner årliga transakterande användare. Det är den mest populära appen för människor att kontrollera var de ska äta och handla baserat på andra användares betyg och recensioner.

DouYin / TikTok

DouYin är den mest populära kinesiska videodelningssociala APPEN. Den genomsnittliga dagliga uppspelningen översteg 3 miljarder. Genom ADs-skärm, samarbete med KOLs / KOCs och initiera DouYin-utmaning kan varumärken öka sin varumärkesmedvetenhet och bygga kontakt med användare.

DouYin / TikTok

DouYin är den mest populära kinesiska videodelningssociala APPEN. Den genomsnittliga dagliga uppspelningen översteg 3 miljarder. Genom ADs-skärm, samarbete med KOLs / KOCs och initiera DouYin-utmaning kan varumärken öka sin varumärkesmedvetenhet och bygga kontakt med användare.

Little Red Book

Little Red Book är den största online livsstilsdelningsgemenskapen i Kina med 300M + registrerade användare och 100M + månatliga aktiva användare. Det är en plats dit människor går för att söka inspiration och dela livsstil. Genom samarbete med KOLs & KOCs kan företag exponera sin varumärkes- och produktinformation och öka användarnas engagemang.

Du har prenumererat!

Dela detta