Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

  • Detta evenemang har redan ägt rum.

Bygg ditt varumärke och generera digitala leads i Kina – Stockholm, Sverige

maj 3 @ 12:00 - 14:00 CEST

Många svenska företag har ett betydande kommersiellt intresse av att etablera sin varumärkesnärvaro i Kina och förvärva fler leads för försäljningstillväxt och marknadsexpansion.

Kina har alltid varit komplext, men sedan pandemin började har helt nya digitala krav uppstått för B2B-företag i Kina som utmanar gamla strategier.

För att lära dig mer om Kinas digitala landskap och vilka möjligheter ditt företag kan ha, har vi bjudit in Jonathan Kullman och Richard Hårdänge från NBH till ett lunchseminarium i Stockholm den 3 maj 2024.

NBH kommer att gå på djupet och dela med sig av insikter från olika branscher och plattformar.

De ämnen som kommer att behandlas är bl.a:

  • Hur kan B2B-företag få fler digitala leads i Kina?
    • Plattformar och strategier
  • Video i Kina – stora möjligheter
    • Utforska alternativ och dold potential
  • Press & Media i Kina – annat fokus än i Europa
    • B2B-behov och Baidu SEO-effekt

En märkbar trend är den ökande digitaliseringen av försäljningsprocessen i Kina.

Det finns stora möjligheter att hitta nya kunder via digitala plattformar, men vikten av att vara synlig och kontrollera hur ditt företag och dess produkter/tjänster presenteras har också blivit en större utmaning, eftersom allt digitalt från ditt globala material måste skräddarsys för de unika plattformarna i Kina.

Under seminariet kommer du att få de insikter som behövs för att hålla dig uppdaterad inför Digital China 2024.

Jonathan Kullman, grundare och VD för NBH, har arbetat med Kina under de senaste 9 åren, varav sex år i Shanghai. Jonathan har lång erfarenhet av att hjälpa företag att utnyttja digitala kanaler för att stärka sin närvaro och verksamhet i Kina.

richard hårdänge profilbild

Richard Hårdänge, CCO på NBH, har över 13 års gedigen erfarenhet av att arbeta med Kina både kommersiellt och kulturellt. Richard talar flytande kinesiska och har bott och arbetat i Kina. Han är också medlem i SCTC:s styrelse.

June Qin, COO för NBH sedan september 2019, har över 12 års erfarenhet av marknadsföring för välkända varumärken som ECCO, Adidas och UGG. På NBH ansvarar hon för det stora teamet, den dagliga driften och kundservicen, samt utformar marknadsföringsstrategier för optimal prestanda. June har en journalistexamen från Shanghai International Studies University och tar sig an utmaningar med en nyfiken och faktabaserad inställning. Hon drivs av en passion för att utforska nya marknadsföringsvägar och har en passion för att hjälpa västerländska varumärken att lyckas i Kina. Som talare erbjuder June värdefulla insikter i effektiva marknadsföringsstrategier, varumärkeshantering och operativ excellens.

Anmäl dig till evenemanget här!

Detaljer

Datum:
maj 3
Tid:
12:00 - 14:00 CEST
Webbplats:
https://sctc.se/events/build-your-brand-and-generate-digital-leads-in-china-stockholm/

Plats

Näringslivets Hus
Storgatan 19
Stockholm, Sweden
+ Google Map