Digital marknadsföring för B2B i Kina – Hur når du din målgrupp?
NBH:s miniturné tillsammans med Sweden-China-Trade-Council (SCTC ) fortsätter.
Förra veckan hölls seminariet i Stockholm, nästa stopp blir Göteborg och sist men inte minst Malmö!
Nästa vecka, den 9 februari, är du välkommen till vårt seminarium i Göteborg. NBH:s digitala Kina-experter, VD Jonathan Kullman och CCO Richard Håränge, kommer att vara på plats och dela med sig av sin expertis och erfarenhet. Vad och hur kan man marknadsföra sig digitalt i Kina?
”B2B-företag genomgår en omvandling när det gäller digital marknadsföring. Digital närvaro och digitala kampanjer blir allt viktigare för att nå dina branschkunder i Kina” – Richard Hårdänge, CCO, NBH.
Till seminariet i Göteborg kommer även Jacob Minnhagen, Senior Manager på Göteborgs Hamn, för att dela med sig av sin kunskap om att arbeta med Kina.
Lär dig mer om Kinas digitala landskap och hur du som B2B-företag kan anpassa din digitala strategi för Kina.
Hur ökar man antalet följare från din bransch på WeChat?
- Kinesisk webbplats
Varför är en CN-webbplats så viktig?
- Kinas sökmotor Baidu
Hur skapar man affärsmöjligheter via Kinas största sökmotor Baidu?
- Industriella medier
Hur når man branschmedia via PR?
Evenemanget kommer att äga rum:
Göteborg: Torsdagen den 9 februari
Malmö: Fredag 3 mars
Hur anmäler jag mig till seminariet i Göteborg?
Gå till SCTC:s webbplats för att registrera dig!
Cklicka här för mer information och registrering
Hur anmäler jag mig till seminariet i Malmö?
Gå till SCTC:s webbplats för att registrera dig!