Evenemang i Oslo: Det digitala landskapet i Kina

jan 20, 2024 |
Event sv | Nyheter | Okategoriserad

Det digitala landskapet i Kina skiljer sig avsevärt för B2B jämfört med andra marknader.

Dessutom har pandemin medfört betydande förändringar som påskyndat den digitala omvandlingen inom B2B i Kina under de senaste åren. Därför krävs det nu en ny förståelse för de rätta marknadsföringskanalerna för att kommunicera med potentiella kinesiska kunder.

Under seminariet kommer vi att fokusera på följande:

  • WeChat : Hur kan företag få tusentals relevanta följare från sin egen bransch?
  • Webbplats : Hur kan du optimera ditt företags webbplats för snabbhet och synlighet för din kinesiska målgrupp?
  • Baidu SEM : Hur kan företag skapa affärsmöjligheter genom Kinas största sökmotor?
  • Artiklar från industrin (PR) : Hur kan företag få dussintals kinesiska medier inom deras bransch att skriva om deras företag?
  • Kinesisk politik för digital teknik: Att styra tillväxt, stimulera innovation och mycket mer.

Talare:

  • Jonathan Kullman, Founder and CEO of NBH. Jonathan har 8 års erfarenhet av Kina, varav 6 år i Shanghai, och har stor erfarenhet av att hjälpa företag att använda digitala kanaler för att stärka sin närvaro och verksamhet i Kina.
  • Richard Hårdänge, CCO of NBH. Richard har över 10 års erfarenhet av att arbeta med Kina, både kommersiellt och kulturellt. Han talar flytande kinesiska och har tillbringat fem år i Dalian i nordöstra Kina.

När: 8 februari 2024

Var: Oslo, Norge

Hur kan man delta?

Mer information och hur du registrerar dig för evenemanget hittar du här.

Redo att nå den kinesiska digitala marknaden?

Boka en kostnadsfri konsultation med NBH:s experter för att bedöma hur ditt företag ska gå vidare på den digitala marknaden i Kina.

DITT TEAM FÖR VARUMÄRKET CHINA

Vi är experter på hur du kan rikta din digitala marknadsföring i Kina.

Share This