Det digitala landskapet i Kina skiljer sig avsevärt för B2B jämfört med andra marknader. Dessutom har pandemin medfört betydande förändringar som påskyndat den digitala omvandlingen inom B2B i Kina under de senaste åren. Därför krävs det nu en ny förståelse för de rätta marknadsföringskanalerna för att kommunicera med potentiella kinesiska kunder.
Organiserad av FinnCham Shanghai, den svenska handelskammaren i Kina, och NBH, Vi är glada att kunna bjuda in dig till detta evenemang, där talare från NBH kommer att ge en översikt över Kinas nya digitala landskap och möjligheterna för ditt företag att förbättra sin synlighet för att möjliggöra leadgenerering online.
Läs mer om detta:
WeChat: Hur kan företag få tusentals relevanta följare från sin bransch?
Zhihu: Hur kan ni som företag arbeta med den ledande QA-plattformen i Kina för att utveckla er verksamhet?
Webbplats: Hur kan du optimera ditt företags webbplats så att den blir snabb och synlig för din kinesiska målgrupp?
Baidu SEM: Hur kan företag skapa affärsmöjligheter genom Kinas största sökmotor?
28 MARS
16:00 – 19:00 GMT+8
Innovationscentret FinChi
上海市张江高科技园区碧波路690号2号楼401室
Shanghai, Kina
FinChi Innovation Center, Rm401, #2 BLDG, 690 Bi Bo Road, Zhangjiang Hi-Tech Park
Evenemanget börjar kl. 16.00 och fortsätter med nätverkande med vin, öl, läskedrycker och snacks