NBH inleder 2023 med en riktig kick-off-start! Under januari-mars kommer NBH att delta i
Sverige-Kina-Handelsrådet
(SCTC) seminarium. Det blir ett fysiskt evenemang där våra digitala Kina-experter, VD
Jonathan Kullman
och CCO
Richard Håränge
kommer att vara på plats och dela med sig av sin expertis och erfarenhet.
Lär dig mer om Kinas digitala landskap och hur du som B2B-företag kan anpassa din digitala strategi för Kina.
Hur ökar man antalet följare från din bransch på WeChat?
- Kinesisk webbplats
Varför är en CN-webbplats så viktig?
- Kinas sökmotor Baidu
Hur skapar man affärsmöjligheter via Kinas största sökmotor Baidu?
- Industriella medier
Hur når man branschmedia via PR?
”B2B-företag genomgår en omvandling när det gäller digital marknadsföring. Digital närvaro och digitala kampanjer blir allt viktigare för att nå dina branschkunder i Kina.” – Richard Hårdänge, CCO, NBH.
Evenemanget kommer att äga rum:
Stockholm: 26 januari
Göteborg: 9 februari
Malmö: 3 mars
Hur registrerar man sig?
Gå till SCTC:s webbplats för att registrera dig!
Klicka här för mer information och registrering!