Kommande seminarium: Digital marknadsföring för B2B i Kina – Hur når du din målgrupp?

jan 12, 2023 |
Nyheter

NBH inleder 2023 med en riktig kick-off-start! Under januari-mars kommer NBH att delta i
Sverige-Kina-Handelsrådet
(SCTC) seminarium. Det blir ett fysiskt evenemang där våra digitala Kina-experter, VD
Jonathan Kullman
och CCO
Richard Håränge
kommer att vara på plats och dela med sig av sin expertis och erfarenhet.

 

Lär dig mer om Kinas digitala landskap och hur du som B2B-företag kan anpassa din digitala strategi för Kina.

 

  • WeChat

 

Hur ökar man antalet följare från din bransch på WeChat?

 

  • Kinesisk webbplats

 

Varför är en CN-webbplats så viktig?

 

  • Kinas sökmotor Baidu

 

Hur skapar man affärsmöjligheter via Kinas största sökmotor Baidu?

 

  • Industriella medier

 

Hur når man branschmedia via PR?

 

”B2B-företag genomgår en omvandling när det gäller digital marknadsföring. Digital närvaro och digitala kampanjer blir allt viktigare för att nå dina branschkunder i Kina.” – Richard Hårdänge, CCO, NBH.

 

Evenemanget kommer att äga rum:

 

Stockholm: 26 januari

 

Göteborg: 9 februari

 

Malmö: 3 mars

 

Hur registrerar man sig?

 

Gå till SCTC:s webbplats för att registrera dig!

 

Klicka här för mer information och registrering!

 

Redo att nå den kinesiska digitala marknaden?

Boka en kostnadsfri konsultation med NBH:s experter för att bedöma hur ditt företag ska gå vidare på den digitala marknaden i Kina.

DITT TEAM FÖR VARUMÄRKET CHINA

Vi är experter på hur du kan rikta din digitala marknadsföring i Kina.

Share This