Seminarium i Linköping: Digital marknadsföring för B2B i Kina

jun 5, 2023 |
Event sv | Nyheter

Missa inte vårt event med Linköping Science Park!

Välkommen till ett spännande seminarium om digital marknadsföring i Kina. Lär dig hur B2B-företag kan förbättra sin närvaro på nätet med effektiva strategier.

I dagens föränderliga försäljningslandskap blir digital marknadsföring allt viktigare för B2B-företag. Här får du lära dig mer om Kinas digitala landskap och hur du skräddarsyr din marknadsföring för den kinesiska marknaden. Kom i kontakt med andra deltagare som deltar i Kina-relaterade aktiviteter.

Även om du inte är verksam inom B2B-sektorn ger detta evenemang värdefulla insikter om det digitala Kina.

Ämnena omfattar bl.a:

  • WeChat: Få fler följare i din bransch på WeChat

  • Kinesisk webbplats: Vikten av att ha en CN-webbplats

  • Baidu, Kinas största sökmotor: Att frigöra affärsmöjligheter

  • Industriella medier: Att nå ut genom PR

När: 15 juni, 13:00-15:00

Var: Goto10, Teknikringen 7, Linköping

Talare: Vi är mycket glada över att ha NBH CCO Richard Hårdhänge och Account Director Johanna Atterby som våra uppskattade talare för detta evenemang! Med sin långa erfarenhet av att bo och arbeta i Kina är de båda välkända specialister på den kinesiska marknaden.

Evenemanget kommer att hållas på svenska eller engelska, beroende på deltagarnas önskemål.

Klicka här för mer information och för att anmäla dig till evenemanget!

Redo att nå den kinesiska digitala marknaden?

Boka en kostnadsfri konsultation med NBH:s experter för att bedöma hur ditt företag ska gå vidare på den digitala marknaden i Kina.

DITT TEAM FÖR VARUMÄRKET CHINA

Vi är experter på hur du kan rikta din digitala marknadsföring i Kina.

Share This