WeChat Mini Program

WeChat Mini Program är en av många anledningar till att WeChat ofta kallas för ”super app”.

Med WeChat Mini Program utökas dina kommunikationsmöjligheter inom samma ekosystem som WeChat.

Med WeChat Mini Program kan du ligga steget före och särskilja dig från dina konkurrenter! NBH har den expertis du behöver, både för B2B och B2C!

WeChat-logotyp

Differentiera dig genom att använda WeChat Mini Program

WeChat Mini-Program kan beskrivas som en app inom app-funktionen som inte kräver att du som användare laddar ner eller sparar något på din egen hårdvara.

Med mer än 1 miljon Mini Program är användarens möjligheter oändliga.

B2C-företag kan utveckla ett Mini Program för att erbjuda en skräddarsydd e-handelsupplevelse för sin målgrupp.

 

För B2B-företag kan den användas som en produktkatalog som ger slutanvändaren en modern och optimerad användarupplevelse.

Mini Program kan också användas som ett CRM-system för säljteamet med integration till företagets globala CRM-system. Det gör det möjligt för säljteamet i Kina att arbeta med WeChat och det globala huvudkontoret för att i realtid få uppdateringar om framstegen i försäljningsarbetet.

NBH har expertis i att skapa och hantera Mini Program både inom B2C och B2B. WeChat Mini Program öppnar möjligheterna för dig att nå din målgrupp.

Viktiga fakta

  • Över 200 olika kategorier
  • 854 miljoner aktiva användare varje månad

Vill du veta mer om WeChat Mini Program?

Book a meeting with our sales representatives and find out how we can help you succeed with WeChat Mini Program!
Book a meeting

Mer läsning

NBH:s guide: Kom igång med WeChat Mini Program!

NBH:s guide: Kom igång med WeChat Mini Program!

WeChat Mini Program har förändrat paradigmet för mobilanvändning, hur kan WeChat Mini Program vara din lösning? NBH har skapat en komplett guide till WeChat Mini Program. Lär dig allt du behöver veta genom att ladda ner vår kostnadsfria 16-sidiga guide: Vad är det för...

NBH:s guide: B2B-marknadsföringsstrategi för Kina

NBH:s guide: B2B-marknadsföringsstrategi för Kina

För att driva tillväxt på dagens mycket konkurrensutsatta marknad måste du lära dig hur man utvecklar en framgångsrik B2B-marknadsföringsstrategi för Kina. Det handlar om att bygga upp varumärkeskännedom och skapa ökad efterfrågan på era produkter från era målföretag....

NBH:s guide: Attrahera kinesisk turism med Dianping

NBH:s guide: Attrahera kinesisk turism med Dianping

Om du ska resa till andra sidan jordklotet, hur planerar du din resa? Eller om du vill fly från staden till landet över en helg, vart vänder du dig då? Många känner kanske igen sig i att klicka sig in på Google, läsa bloggar eller öppna Tripadvisor, men i Kina är det...

Boka ett möte med en av våra experter!

Leave your contact details and we’ll send you a link to our meeting calendar!
Book a meeting

Håll dig uppdaterad med det senaste om Kinas digitala marknad

Share This